شروع: ۱۰ آبان, ۱۳۹۶
۷:۰۰ ق.ظ
پایان: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶
۱۱:۵۹ ب.ظ

مکان رویداد

سمنان

طول و عرض جغرافیایی: 35.58524, 53.393525

765 بازدید

اولین جشنواره استانی عکس سلفی من – کتاب – زندگی با هدف استفاده صحیح و درست از فضای مجازی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نمایش حضور کتاب در متن زندگی افراد جامعه،۱۰ آبان ماه لغایت ۱۰ آذرماه در استان سمنان برگزارمی شود.

اطلاعات کامل شرکت در جشنواره:

عکسها با دوربین موبایل های هوشمند معمولی و به صورت سلفی (خود عکس) باشدو تعداد افراد حاضر در عکس محدودیتی ندارد ورعایت موازین و پوشش اسلامی در کلیه عکسها الزامی است.

عکسها باید با فرمت jpg ذخیره و ارسال شود و همچنین ایجاد جلوه توسط نرم افزارهای مختلف بر روی عکس بلامانع است و ارسال مشخصات(نام و نام خانوادگی، نام پدر، تلفن همراه و در صورت عضویت درکتابخانه های عمومی ذکر نام کتابخانه)همراه با عکس ضروری است.

چگونگی استفاده از کتاب در عکس و ایجاد موقعیتهای خلاقانه از شاخصهای مهم انتخاب عکسهای برگزیده است در این راستاافراد میتوانند یک جمله کوتاه در ذیل عکس که حاوی احساسشان نسبت به کتاب یا آن موقعیت خاص باشد را اضافه کنندو درج این عبارت اختیاری است.

مطالعه کتاب(به صورت فردی، دسته جمعی در گروه دوستان یا گروههای خانوادگی و…)،اقشار مختلف و کتاب(کودکان و کتاب، سالمندان و کتاب، کارمندان و کتاب، بازاریان و کتاب،کارگران و کتاب و…)،حضور در کتابخانه ها و کتابفروشی ها،حضور کتاب در محیط های مختلف (منزل یا سایر محیطهای عمومی مانند ادارات، پایانه های مسافربری، مراکز بهداشتی و درمانی، مدارس و دانشگاهها، خانه های سالمندان، حین سفر، در پارکها و فضای سبز و…)، ارتباط با کتابداران فعال و تاثیرگذار،عکس با کتاب یا کتابهای مورد علاقه یا مطالعه شده و حضور در نشستهای کتابخوان کتابخانه های عمومی از موضوع های این جشنواره می باشد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان به آدرس www.semnanpl.irمراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۴۳۹۹۱۵تماس بگیرند.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه عکس سلفی خود را همراه با کتاب آدرس تلگرامی selfi_semnan96@ به نام جشنواره استانی عکس سلفی با کتاب ارسال کنند.

مهلت ارسال از دهم آبان ماه تا دهم آذر ماه است.

مبالغ و بلیط ها
بهای بلیط
رایگان