شروع: ۲ خرداد, ۱۴۰۰
۱۲:۰۰ ق.ظ
پایان: ۳۱ خرداد, ۱۴۰۰
۱۲:۰۰ ق.ظ

مکان رویداد

ایران-سمنان-میدان سعدی-به سمت خیابان امام

طول و عرض جغرافیایی: 35.5679150046, 53.3939892054

277 بازدید

جشنواره انتخاباتی رای اولی‌ها با عنوان «ایران مقتدر» در استان سمنان، به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ویژه کلیه اعضای سازمان دانش‌آموزی به خصوص رأی اولی های استان برگزار می شود.

بخش ها :

  • شور حضور (دلنوشته و دیگر آثار فرهنگی هنری)
  • مناظره دانش آموزی
  • همچنین بخش ویژه تولیدات رسانه ای شامل خبر، گزارش و مصاحبه

دو بخش نخست مناظره و آثار فرهنگی هنری، ویژه دانش آموزان رأی اولی است. و خبرنگاران دانش آموز پانا استان سمنان در همه مقاطع تحصیلی می توانند با تولید آثار رسانه ای در سه قالب خبر، گزارش و مصاحبه با محوریت برگزاری پرشور انتخابات و با ارائه سوالات «چرا در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت می‌کنید؟ یا معیار شما برای رئیس جمهور منتخب چیست؟» در این پویش شرکت کنند.

نحوه ارسال آثار:

دانش‌آموزان می‌توانند در کنار دیگر آثار ارسالی فرهنگی هنری، کلیپ مصاحبه ای را با اعضای خانواده خود تحت عنوان «من در انتخابات شرکت می‌کنم چون… » تهیه و به دبیرخانه پویش ایران مقتدر در سازمان دانش‌آموزی استان سمنان توسط آدرس مجازی panasemnan98@ در شبکه شاد ارسال کنند.

زمان ارسال کلیپ‌ها:
از اکنون تا زمان انتخابات

خبرگزاری پانا بخشی را تحت عنوان «ایران مقتدر» در صفحه اول خود مشخص کرده است تا دانش‌آموزان خبرنگاری که در قالب بسته تحولی از سوی این خبرگزاری آموزش داده شده اند، در این جشنواره شرکت کرده و مصاحبه‌‌های خود را در خصوص اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات و ویژگی‌های یک رئیس جمهور خوب گرفته و آنان را در اختیار سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا قرار دهند تا آثار برگزیده‌شان در کانالی در بخش صفحه اول پانا منتشر شود.

مبالغ و بلیط ها
هزینه شرکت در جشنواره
رایگان

برگزار کننده

اداره آموزش و پرورش استان سمنان دارای زیر مجموعه های متفاوت می باشد . برخی از این زیرمجموعه ها در…