احتمال وقوع سیل و ریزش کوه در برخی محورهای مهدی‌شهر

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر از احتمال وقوع سیل و ریزش کوه در برخی محورهای مهدی‌شهر خبر داد و از مسافران خواست تا مراقب جاده‌های برفگیر شهرستان باشند.
حسن ارگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی‌شهر اظهار داشت: با تلاش‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان مهدی‌شهر، تلاش‌های خوبی در روزهای اخیر در امدادرسانی به هم‌وطنانمان در راه‌های ارتباطی این شهرستان انجام شده است.
وی تصریح کرد: به دلیل احتمال وقوع سیل و ریزش کوه و همچنین بارش برف در مناطق کوهستانی شهرستان مهدی‌شهر، مسافران با مدیریت مناسب، توجه به اطلاعیه‌ها و هشدارها و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ در محورها تردد کنند.
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر محور شهمیرزاد به فولادمحله و کیاسر و محور شهمیرزاد به چاشم و خطیرکوه دارای احتمال وقوع سیل و ریزش کوه یا بارش برف دانست و از مسافران خواست در این محورها با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
ارگی بیان کرد: در محور شهمیرزاد-مهدی‌شهر- سمنان نیز با توجه به لغزندگی و آب‌گرفتگی معابر با سرعت مطمئنه تردد شود.
وی تصریح کرد: همچنین در صورت سفر به روستاهای دیگر بخش شهمیرزاد، با اطلاع از باز بودن مسیر روستا از طریق راهداری شهرستان مهدی‌شهر، سفر خود را آغاز کنند.
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر همچنین از کسبه و بازاریان این شهرستان خواست تا با توجه به پیش‌بینی بارش‌های شدید باران، آمادگی مواجهه با بروز سیل احتمالی و اقدامات پیشگیرانه برای واحد کسب خود به‌خصوص در طبقات منفی پاساژها را داشته باشند.