سمنان میزبان مسابقات بسکتبال منطقه یک کشور شد

رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان با بیان اینکه ۲۹ دی‌ماه سمنان میزبان مسابقات بسکتبال منطقه یک کشور است، گفت: ۹ تیم در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.
مسعود سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت بسکتبال استان سمنان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های متنوعی در دی‌ماه و بهمن‌ماه در نظر گرفته شده که شامل اعزام ورزشکاران، میزبانی و برپایی مسابقات است.

رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان با اشاره به اینکه پنجشنبه ۱۳ دی‌ماه مسابقات انتخابی بسکتبال استان در سمنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: دو تیم سمنان و شاهرود در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.

سلامی با تأکید بر اینکه ۲۹ دی‌ماه سمنان میزبان مسابقات بسکتبال منطقه یک کشور است، اضافه کرد: ۹ تیم در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند و در فاصله انتخابی تا میزبانی این رقابت‌ها اردوی آماده‌سازی برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس داوری بسکتبال سه به سه را اوایل بهمن‌ماه در سمنان برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: این کلاس به شکل کشوری برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان با اشاره به اینکه توسعه بسکتبال سه به سه از اهداف اصلی ما در جریان توسعه بسکتبال استان است، اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال و فدراسیون جهانی نگاه ویژه به این رشته دارند.