جشنواره غذای سالم در فرهنگسرای امید خانواده برگزار شد

جشنواره غذای سالم به نفع بیماران سرطانی عصر روز پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان و جامعه خیران و شهروندان سمنانی در فرهنگسرای امید خانواده سمنان برپا شد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره غذای سالم به نفع بیماران سرطانی با حضور جمعی از مسئولان و جامعه خیران و حضور پرشور شهروندان سمنانی در فرهنگسرای امید خانواده خبر داد .

عباس بابایی طی اعلام خبر فوق افزود : در این جشنواره بیش از ۴۰ نوع غذا شامل انواع دسرها، شیرینی و کیک، انواع آش ها، خورشت ها،غذاهای لقمه ای و سالاد ها از گروه های غذایی بومی و محلی سمنانی عرضه شده است .

وی هدف از برپایی این جشنواره را همراهی با سازمان‌های مردم نهاد در فعالیت‌های مردمی و نیز ایجاد اشتیاق و انگیزه در بین شهروندان به مشارکت در انجام کارهای خیر و انسان دوستانه عنوان کرد و گفت: همه درآمد حاصل از فروش غذاها و نوشیدنی‌ها در این جشنواره به نفع بیماران خاص و کودکان مبتلا به سرطان هزینه خواهد شد.

معصومه اعتمادی مدرس افتخاری موسسه خیریه راه آسمان در این جشنواره گفت : هدف از این جشنواره ترویج غذای سالم و نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان و جلب مشارکت مردمی برای کمک به درمان بیماران سرطانی از سوی انجمن راه آسمان تدارک دیده شده است تا این موسسه راه آسمان راه خود را به لطف خداوند دربین شهروندان پیدا کند.

همچنین مهناز پیوندی یکی از اعضای این جشنواره هدف از این برنامه را ترویج غذای سالم و روش های پخت کم روغن، مزایا و اهمیت استفاده از غذاهای گیاهی و گروه میوه و سبزی ها در رژیم غذایی به منظور پیشگیری از سرطان و تقویت و جلب مشارکت مردمی در امور انسان دوستانه عنوان کرد و در پایان گفت :با موسسه راه آسمان همراه شوید و همیشه راه آسمان باز است.