فراخوان بخش داستان کوتاه جشنواره هفته قرآن و عترت

فراخوان بخش داستان کوتاه جشنواره هفته قرآن و عترت استان سمنان به میزبانی شهرستان سمنان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با قرآن و سیره اهل بیت (ع) ،شناسایی و گرامیداشت پدیدآوردندگان آثار ادبی مذهبی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های انسانی با زبان داستان برگزار می شود.

دبیرخانه این جشنواره در فراخوان منتشر شده:استفاده از مضامین قرآنی در داستان و اشاره به آیات نورانی قرآن و نیز خلق داستان برگرفته از سیره اهل بیت (ع)، روایات و مناقب نقل شده از اهل بیت (ع) را از موضوعات این جشنواره اعلام کرده است.

این دبیرخانه در ادامه فراخوان با دعوت از تمامی هنرمندان و داستان نویسان استان سمنان برای شرکت در جشنواره افزوده است: مسئولیت اصالت آثار به عهده شرکت کنندگان است، هر داستان نویس می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال نماید، آثار ارسالی در جشنواره های دیگر برگزیده و چاپ نشده باشد و برای شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد.

برای نفر اول این جشنواره لوح تقدیر به همراه هشت میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم لوح تقدیر و شش میلیون و ۵٠٠ هزار ریال و برای مقام سوم لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه در نظر گرفته است.

دوستداران شرکت در این جشنواره می توانند اثر خود را به نشانی پست الکترونیکی جشنواره به نشانی semnan.story@gmail.com و یا ارسال پستی اثر به نشانی سمنان، بلوار قدس ، مجتمع فرهنگی هنری کومش، دفتر موسسه شمسه ارسال نمایند.

در فراخوان بخش داستان کوتاه جشنواره هفته قرآن و عترت استان سمنان سی ام آذر مهلت ارسال آثار و اختتامیه این جشنواره دی ماه ١٣٩٧ اعلام شده است.