حضور تیم سمنان در مسابقات قهرمانی بوکس دانشجویان کشور

رئیس هیأت بوکس استان سمنان با بیان اینکه تیم سمنان ۲۴ تیرماه در مسابقات بوکس قهرمانی دانشجویان کشور شرکت می‌کند، گفت: مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان استان ۱۵ تا ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.
داوود کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت بوکس استان سمنان، اظهار کرد: مسابقات انتخابی دانشجویان استان سمنان با حضور ۱۸ بوکسور از سراسر استان برگزار شد.
رئیس هیأت بوکس استان سمنان با بیان اینکه نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه در روز ۲۴ تیرماه اعزام می‌شوند، ادامه داد: سمنان با ترکیب ۱۰ نفره در این مسابقات شرکت می‌کند و انتظار داریم بوکسورهای ما عملکرد خوبی در این رقابت‌ها به نمایش بگذارند.

کاشی با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی بوکس نوجوانان و جوانان استان سمنان ۱۵ تا ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: نفرات برتر به مسابقات منطقه سه کشور اعزام می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه رقابت‌های بوکس منطقه سه کشوری اواخر تیرماه تا پنجم مردادماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: استان‌های خراسان رضوی، گلستان و مازندران هم‌گروه استان سمنان هستند.

رئیس هیأت بوکس استان سمنان با بیان اینکه مجمع سالانه هیأت بوکس استان تا اواخر تیرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: منتظر ابلاغیه فدراسیون هستیم که تاریخ دقیق را به ما اعلام کنند و طبق برنامه‌های فدراسیون در مسابقات کشوری شرکت می‌کنیم.

کاشی با اشاره به اینکه مشکل مالی مختص ما نیست، اظهار کرد: همه هیأت های ورزشی با این مشکلات مواجه هستند و نیاز به اسپانسر و حامی مالی داریم.