پذیرش دانشجویان غیرایرانی و نخبه از سراسر کشور در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پذیرش دانشجویان غیرایرانی و نخبه از سراسر کشور در رشته‌های مختلف در این دانشگاه خبر داد.

مهدی شادنوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دارای فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف بوده و دانشکده‌های زیرمجموعه این دانشگاه در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به‌ویژه دانشکده بهداشت مستقر در دامغان تلاش‌های خوبی دارند.

وی تصریح کرد: دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آمادگی پذیرش دانشجو در همه رشته‌ها را در مقطع PHD و تحصیلات تکمیلی دارند و باید به آنها توجه بیشتری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در این دانشگاه همواره در دستور کار قرار دارد.

شادنوش گفت: در سال‌های اخیر توجه زیادی به زیرساخت‌ها شده است و زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی و پژوهشی این دانشگاه برای ارتقای همه رشته‌ها توسعه‌یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت و توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امیدواریم بتوانیم دانشجویان غیرایرانی و نخبه را از سراسر کشور در رشته‌های مختلف در مقاطع تحصیلات تکمیلی و PHD پذیرش کنیم.