برگزاری مسابقات رایانه‌ای PES2018 در سمنان

مسابقات استانی PES2018 با حضور شماری از علاقمندان بازی های ای، مدیران مخابرات به همت مخابرات منطقه سمنان برگزار و برگزیدگان این دوره از مسابقات معرفی شدند.
به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان در افتتاحیه این مسابقات ضمن ارائه گزارشی از سرویس‌های جدید مخابرات منطقه سمنان اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۴۸ شرکت‌کننده از سراسر استان در مخابرات استان برگزار شد.

وی از برنامه ریزی برای ارائه سرویس‌های جدید مخابرات ازجمله پروژه تانوما (فناوری فیبر به منزل) خبرداد و افزود: با ارایه اینترنت باند پهن با کیفیتی پایدار و سرعت بالا به همراه سرویس‌های ارزش افزوده و تولید محتوا، شاهد تحول چشمگیری در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان یادآوری کرد: این مسابقات با حمایت مخابرات منطقه سمنان، کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان سمنان، هیئت انجمن‌های ورزشی استان سمنان و …در سمنان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات پس از رقابت ۴۸ شرکت کننده از شهرستان های مختلف استان، آقایان مجید رضایی، مهدی پازوکی و علیرضا محمدی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند