مهار آتش‌سوزی پژو روآ در پارکینگ منزل مسکونی در سمنان

آتش‌سوزی خودروی روآ در خیابان سلیمان نبی مسکن مهر سمنان صبح امروز توسط آتش‌نشانان ۲ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی سمنان مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در حاشیه انجام این عملیات گفت: با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۶:۲۵ دقیقه صبح امروز مبنی بر آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بی‌درنگ ایستگاه شماره ۵ سازمان آتش‌نشانی را به همراه یک خودرو و ۳ نفر آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرد.

سعید اسماعیل‌پور افزود: نیروهای عملیاتی به‌محض رسیدن به محل حادثه و بررسی شرایط موجود و پیشروی آتش به سمت واحدهای مسکونی، طبقات بالاتر و خودروهای داخل پارکینگ، درخواست نیروی کمکی کرده که در ادامه ایستگاه شماره ۱ نیز به همراه ۱ دستگاه خودرو و ۳ نفر آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی در نحوه امدادرسانی این حادثه گفت: نیروهای آتش‌نشان سریعاً به دو تیم عملیاتی تقسیم شده و گروه اول با قطع جریان برق و گاز ساختمان به کمک ساکنین شتافتند و کار ایمنی سازی محل را انجام دادند و گروه دوم نیز مشغول خاموش کردن حریق و جلوگیری از سرایت آن به دیگر خودروها و واحدهای مسکونی شدند.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته ولی خسارات مالی زیادی برجای گذاشته است و علت اصلی وقوع این آتش‌سوزی نیاز به کارشناسی دارد.