شروع: ۲۸ دی, ۱۳۹۶
۵:۰۰ ب.ظ
پایان: ۲۸ دی, ۱۳۹۶
۸:۰۰ ب.ظ

مکان رویداد

ایران- سمنان- بلوار قدس - روبروی سازمان تامین اجتماعی

طول و عرض جغرافیایی: 35.574851601788, 53.39131915539

708 بازدید

رویداد جهانی فتوواک ، گردهمایی بزرگ عکاسی ، رویدادی جهانیست که در آن عکاسان و علاقه مندان به حرفه عکاسی در نقطه ای ، گرد هم جمع میشوند و باتوجه به حمایت همدیگر و آموزش شروع به عکاسی خواهند کرد ، اما بطور خلاصه مسیری در شهر مشخص می‌شود و گروهی در آن مسیر از همه آنچه که به نظرشان زیبا و یا مفهومی است عکاسی می‌کنند! و در ادامه در صورت تمایل تصویر منتخب خود را بر روی پروفایل خود آپلود خواهند کرد و در مسابقه شرکت خواهند داد.
Worldwide Photo Walk ابتکاری است که از سوی Scott Kelby مطرح شده است و در زمان خاصی Photo Walk توسط گروه‌هایی که از طریق سایت http://worldwidephotowalk.com هماهنگ شده‌اند در سرتاسر جهان برگزار می‌شود. بعد از اتمام رویداد بهترین عکس گروه از سوی سرگروه انتخاب می‌شود. از سوی دیگر اسکات کلبی از میان تمامی عکس‌ها ده عکس را به عنوان فینالیست و یک عکس را به عنوان برترین عکس انتخاب می‌کند.
جایزه برنده‌ی گروه یا Local Walk Winners (به انتخاب سرگروه)، ده عکس فینالیست (۱۰ Finalists) و برترین عکس (Grand Prize) در آخر رویداد مشخص خواهد شد.

نخستین پویش فتوواک شهرستان سمنان همزمان با دهمین دوره فتوواک جهان در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۶ در طول مسیر خیابا ن امام و بازار سنتی شهر اجرا و پس از ارزیابی جهانی در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۹۶ اثر سرکار خانم زهرا موسی با عنوان گذرگاه به عنوان آثار برگزیده گروههای ایرانی انتخاب و عکس مذکور در تاریخ ۰۷ آبان ماه ۹۶ به عنوان ۱۰۰ عکس برتر فتوواک جهان معرفی و همچنین اثر جناب آقای امیر نظری با عنوان پرواز، در جشنواره بین المللی podgorica مونته نگرو کشور صربستان نائل به جایزه salon hm -روبان افتخار بهترین عکس – بخش woman گردید.

عکاسان: امیر نظری ، زهرا موسی ، فهیمه بنددار ، فاطمه جباری ، سحر امیر جان ، نازنین مداج ، صادق جوانمرد ، فاطمه موسوی نژاد ، احسان عندلیب ، امیر رئیسیان زاده ، امیر عبالشاه ، فاطمه رزاقی
مکان : سمنان ،فرهنگسرای کومش، نگارخانه سیمرغ
آیین افتتاحیه نمایشگاه: پنجشنبه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰ لغایت ۲۰:۰۰
بازدید از نمایشگاه: ۳۰ دی ماه لغایت ۵ بهمن
کارگاه نقد آثار: پنجشنبه ۵ بهمن ساعت ۱۸:۰۰
برگزار کننده: گروه عکاسی نگاتیو

مبالغ و بلیط ها
رایگان
0,00

برگزار کننده

فرهنگسرای کومش سمنان شامل انجمن های زیر است:
  • انجمن سینمای جوان سمنان
  • انجمن تئاتر
  • انجمن شعر و…
تلفن: