برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دانش‌آموزی در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: نخستین المپیاد ورزشی دانش‌آموزی با عنوان «جام نشاط» در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، جواد نجاریانی از برگزاری نخستین المپیاد دانش‌آموزی در سمنان خبر داد و گفت: این المپیاد در راستای همگانی کردن ورزش برای دختران دانش‌آموز در شهر اخلاق برگزار می‌شود.

وی گفت: این المپیاد با عنوان «جام نشاط» و با شعار «نشاط، همدلی، سلامتی» به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این المپیاد در ۶ رشته دارت، طناب‌زنی، دوومیدانی، هفت‌سنگ، فوتبال روی میز و تنیس روی میز برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان تا یکشنبه ۳۰ مهرماه فرصت دارند، برای حضور در این المپیاد ورزشی اعلام آمادگی کنند و برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۴۵۷۴۷۵ تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان تماس بگیرند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این المپیاد در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، دبیرستان دوره اول و دبیرستان دوره دوم به مصاف هم می‌روند.

نجاریانی هدف از برگزاری این المپیاد را توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی، ایجاد برنامه‌های صحیح و اصولی و هدفمند و شناسایی و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این المپیاد به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان و هیأت‌های انجمن‌های ورزشی استان برگزار می‌شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان