تجلیل از خادمان محرم در شهرداری سمنان

از یکصد نفر از پرسنل شهرداری سمنان که در دهه محرم در آماده باش بودند تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان،در این مراسم که با حضور فرماندار سمنان، اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری ، رئیس اوقاف و امور خیریه استان سمنان و پرسنل شهرداری سمنان برگزار شد از یکصد نفر از مدیران شهرداری، پاکبانان، کارگران فضای شهر، آتش نشانان و پرسنل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان تجلیل شد.

سرپرست شهرداری سمنان در این مراسم اظهار داشت: شهرداری سمنان در دهه محرم تمهیدات خوبی را اندیشیده و سهمی در خدمت به عزاداران امام حسین (ع) داشته و خدمات خوبی رو به شهروندان عزیز شهر اخلاق ارائه داده است .

حمید دهرویه از فعالیت بیش از ۱۶۰ نفر از پرسنل به شهرداری به صورت مستقیم در دهه محرم خبر داد و افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل هم بصورت غیر مستقیم در این ایام فعالیت شبانه روزی داشتند .

به گفته وی بیشترینحجم کار در این مدت بر عهده سازمان پسماند بوده و ۷۰ نفر از پاکبانان به صورت ۲۴ ساعته وظیفه شستشوی خیابان ها و جمع آوری لیوان های یکبار مصرف رو به عهده داشتند .

دهرویه اظهار داشت: قبل از ایام محرم و در این ایام بیش از ۶ هزار عدد پلاستیک زباله بین تکایا و مساجد توزیع شد و سه هزار کیسه کفش نمازگزار نیز در اختیار مساجد و تکایا قرار گرفت.

سرپرست شهرداری افزود: بیش از ۱۲۰ عدد سطل مکانیزه زباله نیز در مسیر دسته جات نصب شد و زباله های مسیر دسته جات نیز در دو شیفت جمع آوری شد و دوره های آموزشی نیز در بیش از ۷۱ مسجد برگزار شد.

وی با اشاره به اهتزاز چهار ابرپرچم در شهر سمنان اظهار داشت: ۱۵۰ عدد پرچم سیاه نیز بر روی چهار پل اصلی شهر نصب شد دهرویه افزود: در آغاز این ماه نیزکاروان نمادین حضرت ابا عبدالله به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در شهر به حرکت درآمد و کار این سازمان با کاروان اهل بیت از کربلا تا شام در روز یازدهم محرم به پایان رسید .
به گفته وی سازمان آتش نشانی هم با استقرار خودروهای آتش نشان و نیروهای عملیاتی امنیت و سلامت هیات های عزاداری و محل های تجمع عزاداران را تامین کرد و در آماده باش کامل بودند .

سرپرست شهرداری سمنان از استقرار ۱۲ دستگاه ماشین آتش نشانی به همراه ۳۶ آتش نشان در هیات ها و تکایا خبر داد و افزود: آتش نشانان سمنانی در روستاهای دلازیان ، محمود آباد، حسن آباد ، اعلاء و بیابانک هم مستقر بودند و در ۳۰ نقطه از شهر هم ماشین های آتش نشانی خون حیوانات ذبح شده رو شستشو دادند و برای ارتقا ایمنی سامانه تکرار کننده بی سیم راه اندازی شد و ۱۰۰ درصد نقاط کور ارتباطی پوشش داده شده و تحول بزرگی در این سازمان رخ داد .

سرپرست شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: در این مدت تلاش کردیم تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم و از همکاری روسای هیات های مذهبی هم که امسال همکاری بهتری با شهرداری سمنان داشتند نهایت تشکر را دارم .
در پایان این مراسم هم از پرسنل فعال در ایام محرم تجلیل شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان