موزه اسب در مجموعه شهید چمران سمنان احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه موزه اسب برای آموزش در مجموعه ورزشی شهید چمران احداث می‌شود، گفت: این محل اسطبل نیست.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان درباره اعتراض‌های مردمی به اسطبل در حال ساخت در مجموعه ورزشی شهید چمران در مرکز شهر سمنان اظهار کرد: بحث اسطبل اصلاً در این مکان مدنظر نیست که برخی افراد چنین نامه‌ای نوشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه موزه اسب برای آموزش سوارکاری به نونهالان با اسب‌های پونی قرار است در این مجموعه ورزشی احداث شود، تصریح کرد: اسب‌های پونی اسب‌هایی مخصوص نونهالان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه این محل اسطبل نیست و مرکز آموزش سوارکاری برای نونهالان است، اضافه کرد: تمام نکات بهداشتی در این مرکز رعایت می‌شود و با مسؤولان بهداشت و درمان هماهنگی لازم صورت می‌گیرد.

فتاحی با تأکید بر اینکه هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است که کسی بخواهد اعتراضی کند، تصریح کرد: بحث اسطبل و سوارکاری هم در این مرکز در حال احداث مطرح نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند ما می‌خواهیم در این مجموعه پیست سوارکاری راه‌اندازی کنیم، اظهار کرد: اصلاً این بحث مطرح نیست و هیأت سوارکاری استان سمنان پاسخ لازم را خواهد داد.

به گزارش فارس؛ جمعی از اهالی شهرک تعاون، ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و مردم سمنان در نامه‌ای که رونوشتی از آن برای خبرگزاری فارس استان سمنان ارسال شده است، آورده‌اند: در مجموعه ورزشی شهید چمران سمنان واقع در بلوار بسیج و در مرکز شهر اخلاق، اداره ورزش و جوانان در حال ساخت اسطبل اسب و اسب‌دوانی است و در این محل، منازل مسکونی و ادارات دولتی و خصوصی قرار دارد و مردم زیادی در این مکان زندگی می‌کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان