عموپورنگ و امیر محمد شبی به یاد ماندنی را برای کودکان شهر اخلاق رقم زدند

عموپورنگ و امیر محمد شبی به یاد ماندنی را برای کودکان شهر اخلاق رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان ،جشن بزرگ رنگین کمانی ها به مناسبت دهه امامت و ولایت و سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) با حضور مدیران شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شهر و عموم مردم به ویژه کودکان در سالن غدیر سمنان برگزار شد .

سرپرست شهرداری سمنان در این آیین که با حضور بیش از سه هزار نفر شرکت کننده برگزار شد گفت: شاد کردن دل مردم از فریضه های مورد تاکید در اسلام است و چه خوب است که این شادی نصیب دل های پاک و معصوم کودکان شود.

حمید دهرویه یکی از رسالت های شهرداری را ایجاد جو شادی و نشاط در جامعه عنوان وتصریح کرد: مردم شهر اخلاق بعد از ایام محرم و صفر شاهد برنامه های زیبا و مهیجی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان خواهند بود.

وی کودکان را آینده سازان فردای جامعه نامید و از آنها خواست تا با حفظ جایگاه و حرمت والدین خود در فراگیری علم و دانش هم تلاش کرده و آینده خوبی را برای شهر و کشور رقم بزنند.

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری زنده شامل حضور هنرمند برجسته کودکان و نوجوانان عمو پورنگ و امیر محمد، اجرای برنامه های هنری ، گروه سرود کوثر ، مسابقه و تقدیر از برگزیدگان فعال کتابخانه رنگین کمان از جمله برنامه های این جشن برشمرد.

ابوالفضل پیروز ، یگانه رفیع زاده و نیما رشید آبادی برگزیدگان فعال کتابخانه رنگین کمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان بودند که آن ها با اهداء جوایزی تجلیل شد.

این جشن به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان