دوره تخصصی شهروند خبرنگار در استان سمنان برگزارمی شود

خبرگزاری شبستان: ، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری سمنان، از برگزاری دوره تخصصی شهروند خبرنگار در این مرکز آموزشی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان، عباس بابایی با بیان اینکه این دوره تک پودمانی برای نخستین بار در کشوربرگزار خواهد شدگفت: متقاضیان علاقمند در بحث خبرو خبرنگاری و فعالان رسانه می توانند در قالب چهارماه در دوره تخصصی شهروند خبرنگارشرکت کنند.

وی تهیه و تنظیم خبر در شهر، نگارش فارسی در خبر، مدیریت رسانه و اخبار شهری، تصویر برداری شهروند خبرنگار، آشنایی با اصول مصاحبه در شهر، آشنایی با قانون مطبوعات و حقوق شهروندی و مبانی ارتباطات شهروندی از جمله سرفصل های آموزشی این دوره آموزشی عنوان کردوافزود: در پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک تخصصی دانشگاهی اعطا می شود.

بابایی داشتن مدرک فوق دیپلم را شرط حضور در این دوره بیان و تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به این مرکز مراجعه و یا باشماره ۳۳۳۳۴۱۴۶ تماس بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری اگر بخواهد در حوزه شهری موفق باشد نیاز دارد که مردم به عنوان چشم ناظر اخبار و اطلاعات را به آنها منتقل کنند تا مدیریت شهری برنامه ریزی مناسبی را برای محیط شهر داشته باشد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان