کاهش قیمت مرغ در سمنان

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان با اشاره به اینکه قیمت مرغ گرم در سمنان کاهش پیدا کرده است، گفت: در ماه مبارک رمضان مرغ به اندازه کافی برای مصرف کنندگان عرضه می شود.
قاسم ویژه رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص قیمت مرغ و تخم مرغ در سمنان، گفت: قیمت مرغ امروز( ۱۲ اردیبهشت ماه) برای مصرف کننده در بازار سمنان هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان است.
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان مطرح کرد: قیمت مرغ گرم نسبت به روز گذشته تغییری نداشته به طوری که در طی چند روز اخیر قیمت مرغ کاهش پیدا کرده است.
با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ هر کیلوگرم ۷ هزار تومان برای مصرف کننده در بازار عرضه می شود، افزود: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۶ هزار و ۲۰۰ تا ۶ هزار و۳۰۰ تومان بوده که این قیمت متناسب با هزینه های تولید است.
وی در ادامه عنوان کرد: روزانه در شهر سمنان بطور میانگین ۱۵ تا ۲۰ تن مرغ گرم به فروشگاه‌های بزرگ و عمده فروشی‌ها و دیگر واحدهای صفی فروش محصولات پروتئینی عرضه می شود.
رئیس اتحادیه گوشت مرغ و تخم مرغ سمنان، با توجه به اینکه با کاهش قیمت مرغ گرم، مرغ منجمد در بین در بازار عرضه نمی شود، اذعان کرد: در ماه مبارک رمضان مشکلی در توزیع مرغ در سطح شهر سمنان وجود ندارد.
ویژه در ادامه افزود: ذخیره سازی مرغ در انبارها به اندازه کافی می باشد که به همین دلیل قیمت مرغ کاهش یافته است.