کاهش جرائم خشن در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش ۵۰ درصدی جرائم خشن در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اظهار داشت: پلیس استان سمنان اجازه جولان به هیچ یک از اراذل را نمی‌دهد و هر جا که آن‌ها را ببیند مقتدرانه با آن‌ها برخورد می‌کند و جرائم خشن در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت.

وی از افزایش ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر در مدت یک‌سال گذشته خبر داد و گفت: در مدت یک‌سال گذشته حدود ۷ تن و ۴۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد.

قاسمی از دستگیری سه هزار و ۹۰۳ قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبرداد و افزود: در این راستا ۶۷ باند تهیه توزیع و فروش مواد مخدر در استان سمنان نیز منهدم شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به میزان تلفات تصادفات درون شهری و برون شهری در محورهای این استان نیز گفت: میزان فوتی ناشی از تصادفات در استان سمنان کاهش پنج درصدی داشته است.

قاسمی از افزایش ۳۶۰ درصدی کشف قاچاق کالا در استان سمنان خبرداد و افزود: ارزش ریالی این میزان این میزان کالای قاچاق ۶۷۰ میلیارد ریال بوده و در این راستا نیز ۷۷۳ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کاهش آمار سرقت در استان سمنان در مدت یک‌سال گذشته نیز افزود: آمار سرقت منزل ۱۱ ، مغازه ۶ و خودور نیز ۱۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی صبجگاه مشترک نیروهای مسلح در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

«پلیس مقتدر و امین مردم» شعار هفته نیروی انتظای امسال است.