مرمت جاده پرور پس از ۳ روز تلاش بی‌وقفه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از مرمت جاده پرور پس از سه روز تلاش بی‌وقفه و ریزش‌برداری در محور خطیرکوه خبر داد.
احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد:‌ ریزش کوه در محور سه‌راهی فولادمحله- دهستان تویه‌دروار سبب انسداد این جاده ارتباطی شد که تلاش می‌شود تا به‌سرعت بازگشایی شود.

وی تصریح کرد: بارش نزولات آسمانی و رانش زمین در گردنه بشم دهستان تویه‌دروار موجب ریزش کوه و بسته شدن محور سه‌راهی فولادمحله به دهستان تویه‌دروار شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اضافه کرد: با عنایت به حجم بالای این ریزش، عملیات بازگشایی مسیر در اسرع وقت انجام خواهد شد.
منصورکیایی با اشاره به تلاش کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در عملیات ریزش‌برداری محور خطیرکوه گفت:‌ تلاش نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در بازسازی محورهای آسیب‌دیده در اثر ریزش کوه و سیل همچنان با قوت ادامه دارد.
وی تصریح کرد: در پی تأکید فرماندار مهدی‌شهر در خصوص تسریع در بازگشایی راه‌های مواصلاتی شهرستان، بازدیدی از منطقه خطیرکوه به همراه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار شهرستان مهدی‌شهر و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهدی‌شهر انجام و شرایط محور چاشم- خطیرکوه بررسی شد و ریزش‌برداری محور خطیرکوه در دست انجام است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اتمام عملیات راهداری و مرمت خرابی‌های ناشی از سیل در منطقه پرور پس از سه روز تلاش بی‌وقفه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.
منصورکیایی گفت: پس از گذشت سه روز از سیل ویرانگر پرور در شهرستان مهدی‌شهر، با تلاش راهداران، مسیر ارتباطی این روستا مرمت و بازگشایی شد.