قهرمان مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های سمنان معرفی شد

قهرمان مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های سمنان در قالب رقابت‌های جام فجر معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان، مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های مقطع ابتدایی شهرستان سمنان با حضور ۲۷ تیم از پنجم بهمن‌ماه با نام جام فجر در سالن شهدای محلات برگزار شد و شنبه‌شب به کار خود پایان داد.

در فینال، دو تیم دبستان شهید آیت و دبستان عبدالله به مصاف هم رفتند که در یک دیدار بسیار پرشور و هیجان دو تیم در پایان وقت قانونی با نتیجه ۲ بر ۲ تن دادند و مسابقات به‌وقت اضافه کشید و تیم دبستان شهید آیت توانست با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی برسد.

در رده‌بندی، دو تیم دانش و صادقیه با هم به رقابت پرداختند که تیم دبستان دانش توانست با نتیجه ۶ بر ۱ تیم دبستان صادقیه را شکست دهد.

در اختتامیه، معاون آموزش و پرورش شهرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسؤول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، دبیر فوتسال هیأت فوتبال، مرتضی دهرویه مربی نام‌آشنای استان و کشور در رشته فوتبال، خوش‌اقبال مربی پرتلاش استان، نادعلیان گزارشگر صدا و دیگر مسؤولان و والدین حضور چشمگیری داشتند.

فینال مسابقات را شاهی داور لیگ برتری کشور در رشته فوتسال قضاوت کرد.

بازیکنان تیم دبستان شهید آیت قهرمان مسابقات:

رامین شب‌خیل، علی جوادی، عباس احمدی، امیرحسین امانیان، ابوالفضل احمدی‌فر، محمدرضا عالیشاه، علیرضا احمدی، محمدامین احمدی، مهدی حسینی.

مربی تیم، سعید پازوکی معلم تربیت‌بدنی و سرپرست تیم، هادی شیرین‌زاده مدیر واحد آموزشی.

بازیکنان تیم نائب قهرمان دبستان عبدالله:

سیدعرفان طباطبایی، یزدان شاکری، امیررضا حجتی، مهدیار جعفری، محمد شریعت‌نیا. علیرضا حیدریان، مهیار رضوانی. حسین ناظم‌نژاد. امیرحسام میرشکاری، محمدیاسین شکری، یاسین صبوری، امید معینیان.

مربی تیم، سعید اسدی معلم تربیت‌بدنی و سرپرست تیم، محمد شفیعی‌زاده معاون آموزشی.

بازیکنان تیم سوم دبستان دانش:

ایلیا گیلکی، محمد‌حسین مهدی‌پور، امیرمحمد مهدی‌پور، علی قاسمی‌گودرزی، علی‌اصغر عالیشاه، سینا یادگاری، وحید امیراحمدی، سیدحسن حسینی، محمدمعین بیکی، طاه پرده‌یاقوت.

مربی تیم، مهدی بای معلم تربیت‌بدنی و سرپرست تیم، ابراهیم باصری.

این مسابقات به همت تربیت‌بدنی و هیأت فوتبال شهرستان سمنان برگزار شد که منتخبان این مسابقات به اردوی آماده‌سازی برای شرکت در کلیه مسابقات تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و دانش‌آموزان در اختتامیه مدال و احکام و جوایز خود را دریافت کردند.