قلعه سیمرغ توسط ایفا فتح شد

در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شهرداری سمنان در برابر تیم حریف ایفا اردکان شکست خورد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شهرداری سمنان میزبان ایفا اردکان بود و در یک دیدارخانگی مقابل این تیم متوقف شد.
عباس بابایی اظهار داشت: ایفا اردکان هر دو بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود و با روحیه مضاعف برای دشت سه امتیاز این دیدار پا به قلعه سیمرغ گذاشت و شهرداری سمنان نیز که در هفته اول قهرمان فصل گذشته را به زانو درآورده بود و در بازی دوم و در یک دیدار پر افت و خیز مغلوب ملوان بندرگز شده بود با پشتوانه هواداران پر انرژی سمنانی برای برد به میدان آمد.
وی در ادامه اظهار داشت : آغاز مسابقه و در تایم اول تیم ها با کمی حوصله همدیگر را محک زدند و به همین خاطر وقت اول فقط دو گل داشت که سهم هر تیم یک گل بود که گل اول شهرداری سمنان توسط حمید زنگنه به ثمر رسید و در حالی که تنها چند ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود ایفا توانست با گل سعید پیرامون ملی پوش این تیم نتیجه را جبران و بازی را به تساوی بکشاند، اما در تایم دوم ایفای اردکان با ارائه یک بازی منسجم و رو به جلو توانست سه بار دروازه تیم شهرداری را فرو ریزد و شهرداری فقط با گل اسحاق مطهری نژاد این وقت را به پایان رساند. هادی فرهمند ،محمد بهجتی و سید امین میر حسینی برای ایفای گلزنی کردند تا در وقت دوم نتیجه ۴ بر ۲ برای تیم ایفا باشد، در وقت سوم شهرداری با یک بازی هجومی و حساب شده با گلهای علی حامدی و امیر خزایی بازی را به تساوی کشاند و در حالی که شرایط برای برتری تیم شهرداری مناسب بود فرصت ها را از دست داد و در چند لحظه غفلت این تیم ایفا بود که نهایت استفاده را از موقعیت های خود برد با به ثمر رساندن ۳ گل دیگر در وقت سوم بازی را به نفع خود به پایان رساند.
بابایی افزود: سید امین میرحسینی ۲ گل و علی طالبی ۱ گل برای ایفا به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه نهایی ۷ بر ۴ برای ایفا به پایان برسد تا این تیم سومین برد خود را در سمنان دشت کند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اعلام کرد: شهرداری سمنان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه میزبان شهدای چلیچه خواهد بود.