تلفن ۴۳۰۸۱؛ تنها شماره مرکز پاسخگویی و راهنمای تلفنی «شاد»

وزارت آموزش و پرورش تلفن ۴۳۰۸۱؛ را تنها شماره مرکز پاسخگویی و راهنمای تلفنی «شاد» اعلام کرد و گفت: هزینه تماس با این شماره و این مرکز برابر استاندارد مخابرات مانند تلفن ثابت شهری است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای شماره تلفن پنج رقمی ۴۳۰۸۱را تنها شماره تماس با مرکز پاسخگویی و راهنمای تلفنی شبکه آموزشی دانش آموزان عنوان کرد.

این مرکز با تأکید بر اینکه شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) به‌طور انحصاری تحت مدیریت و مالکیت آموزش ‌و پرورش است افزود: اخیراً شماره تلفن‌های دیگری از طرف برخی افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با هدف سوء استفاده از خانواده‌ها و با ترفند راهنمایی تلفنی در مورد سئوالات مربوط به شبکه آموزشی دانش آموزان «شاد» معرفی شده است که این مرکز ضمن تکذیب ارتباط همه تلفن‌های پخش‌شده با وزارت آموزش و پرورش، هشدار می‌دهد، تماس با این شماره‌ها می‌تواند هزینه‌های مالی برای آنها درپی داشته باشد و یا اطلاعات طرح ‌شده از سوی خانواده‌ها مورد سوء استفاده قرار گیرد. بنابراین تنها شماره مرکز پاسخگویی تلفنی راهنمای «شاد»، صرفا تلفن شماره ۴۳۰۸۱ است.

خاطر نشان می سازد: هزینه تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی راهنمای «شبکه شاد» برابر استاندارد مخابرات، مانند تلفن ثابت شهری محاسبه می شود.