تعیین قیمت گوشت و مرغ منجمد در استان سمنان

اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان قیمت مرغ منجمد را کیلویی هشت هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت گوشت قرمز منجمد را کیلویی ۲۹ هزار تومان تعیین کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اعضای کارگروه تنظیم بازار استان سمنان روند تغییر قیمت ها در بخش اقلام پروتئینی، کالاهای پرمصرف شب یلدا، تامین نیاز میوه شب عید و نمایشگاه بهاره را بررسی کردند.
سید حسن میرعماد دبیر ستاد تنظیم بازار گفت : با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام و نظارت سازمان صنعت و معدن تجارت ، توزیع مرغ منجمد از پنجشنبه با قیمت کیلویی هشت هزار و ۹۰۰ تومان با اولویت فروشگاه های زنجیره ای و اصناف منتخب توزیع می شود.
میرعماد افزود: با نیروی انتظامی استان سمنان هماهنگ شده از خروج دام بدون مجوزهای لازم از مبادی این استان جلوگیری شود و با شرکت پشتیبانی دام هم هماهنگ شده تا با قرار دادن نهاده های دامی در اختیار دامداران ، روند تولید گوشت قرمز متوقف نشود.
وی همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز را ۲۹ هزار تومان ، قیمت شیر فله را کیلویی دو هزار و ۴۰۰ تومان و شیر کیسه ای را کیلویی دو هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان همچنین گفت : در این استان ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد ، ۵۰۰ تن مرغ منجمد ، دو هزار تن ذرت ، هزار تن جو ، هزار تن سویا، ۵۷ هزار تن گندم ، دو هزار تن شکر و چهار هزار و ۵۰۰ تن برنج ذخیره شده و سه هزار تن برنج دیگر هم به زودی وارد استان می شود.
میرعماد با اشاره به برامه ریزی برای خرید ۳۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال برای عید نوروز در استان سمنان گفت : طبق مصوبات کارگروه نمایشگاه عرضه کالا و خوراکی شب عید در همه شهرستان های استان همزمان با پایان سال ایجاد می شود.