تاکید بر برگزاری کارگاههای اموزشی در رشته های مختلف هنری در استان سمنان

کارگردان نمایش دو جفت پوتین گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی رشته های مختلف هنری در رشد و شکوفایی هنرمندان موثر است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مصطفی براتی کارگردان نمایش دو جفت پوتین در حاشیه جشنواره تئاتر استان سمنان با اشاره به وجود رشته های مختلف هنری در دانشکده های هنر استان سمنان افزود: از توانمندی های موجود در دانشکده های هنری این استان باید استفاده بهینه شود.

این هنرمند متذکر شد: با این توان جامعه هنری در عرصه تئاتر در استان سمنان شاهد آثار تحسین برانگیزتری از سوی هنرمندان این استان خواهیم بود.
وی با تأکید بر اینکه هنرمندان این استان باید صنفی عمل کنند تا زمینه موفقیت آنان ایجاد شود افزود: عرصه تاتر را از سال ٨۵ در اهواز در استان خوزستان شروع کردم و از سال ٩٢ برای تحصیل به شهرستان دامغان آمدم و در این شهرستان به فعالیت خود ادامه دادم.
براتی در پاسخ به این سوال در خصوص اینکه آیا این کار را به صورت حرفه ای دنبال می کند گفت: دانشجوی رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دامغان هستم و سعی می کنم با تمام کمبودها و کاستی های فضای حرفه ای برای ادامه فعالیت به وجود آورم.
وی توان استان سمنان در تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی را بالا دانست و اظهار داشت: هنرمندان استان سمنان در تلاش هستند سطح کیفی و کمی آثار هنری خود را بالا ببرند و هر روز قدمی برای جلو رفتن بردارند.
این هنرمند و کارگران با تاکید بر داشتن نگاه امیدوارانه ابراز عقیده کرد: اگر هر روز مسئولین این استان مانند دستگاه متولی این حوزه تلاش کنند، با نگاه فرهنگی می توان زیر ساخت های لازم را ایجاد و آینده روشن تری نسبت به امروز تائر استان سمنان نوید داد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان