برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت یادواره شهدای پلاسکو در سمنان

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ۷ مهرماه یادواره شهدای پلاسکو در سمنان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان ،مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: این سازمان در راستای ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان مسابقات ورزشی را بین کارکنان سازمان آتش نشانی بصورت تیمی و انفرادی برگزار کرد.

وی آمادگی جسمانی را لازمه شغل آتش نشانی دانست و اظهار داشت: طی چند سال اخیر چند دوره مسابقات درون سازمانی و اعزام تیم های ورزشی این سازمان به خارج ازاستان صورت گرفته است.

اسمعیل پور در ادامه گفت: همه ساله با فرارسیدن ۷ مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی برگزاری مسابقات ورزشی در تقویم برنامه های این روز گنجانده و امسال نیز این مسابقات در دو رشته عملیات ورزشی بصورت انفرادی در دو رده سنی و مسابقات طناب کشی بصورت تیمی بین ایستگاههای آتش نشانی برگزار شد

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به نام یادواره شهدای آتش نشان پلاسکو نامگذاری شده بود ۶ تیم در قالب ۴ ایستگاه آتش نشانی در مسابقات طناب کشی و مسابقات انفرادی شرکت کردند.که در پایان در رشته انفرادی عملیات ورزشی در رده سنی ۳۰ الی ۴۵ سال مهدی حسنی ، رضا براتی و آرش یحیائی و در رده سنی ۳۵ الی ۴۵ سال احسان آریانزاده ، قدرت ا… قدرتی و علی رستمیان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقات تیمی طناب کشی نیز تیم الف ایستگاه شماره ۵ مقام اول ، تیم ب ایستگاه مرکزی مقام دوم و تیم ب ایستگاه شماره ۵ مقام سوم را کسب کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: سازمان آتش نشانی به عنوان یکی از سازمان های خدمت رسان شهرداری سمنان ، با فراهم ساختن زمینه های لازم جهت فعالیت های ورزشی کارکنان خود به جهت بالا بردن قوای جسمی وآمادگی روحی و روانی این عزیزان درمواجهه با خطرات و حوادث ،به جهت خدمت هرچه بهتر برای شهروندان را در دستور کارخود دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان