برگزاری جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان سمنان

جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای با هدف تجلیل از رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل عمومی جاده‌ای و درون‌شهری استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احسان منصورکیایی سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: این جشنواره به‌منظور ارج نهادن به تلاش و فعالیت مؤثر رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل کالا و مسافر درون‌شهری و برون‌شهری از سوی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تشکل‌های صنفی حمل و نقل و با هدف قدردانی از همت بلند این عزیزان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر (داخلی و بین‌المللی) و رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل درون‌شهری کالا و مسافر (اتوبوس-مینی‌بوس-وانت و کامیون) که مخاطبان این جشنواره هستند می‌توانند تا پایان آبان ماه برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

وی تصریح کرد: سوابق و فعالیت حرفه‌ای شامل سوابق تخلفات رانندگی، بررسی وضعیت سانحه رانندگی، رفتار و انضباط فردی، تشویق و تقدیرنامه‌های دریافتی از سازمان‌ها، اخلاق حرفه‌ای، معاینه فنی و نگهداری ایمن وسیله نقلیه و اقدامات امدادی این رانندگان ازجمله شاخص‌های ارزیابی انتخاب راننده برتر در این جشنواره است.

منصورکیایی اظهار داشت : کمک‌رسانی به مردم و سایر رانندگان، طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در جهت توسعه ایمنی، دوره‌های آموزش مهارت حرفه‌ای، سلامت شغلی و حرفه‌ای و مشارکت‌های اجتماعی در جهت توسعه حمل و نقل ایمنی نیز از دیگر شاخص‌های انتخاب راننده برتر در جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان سمنان است.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود : شرکت‌کنندگان در این جشنواره منحصر به رانندگان شاغل در حمل و نقل عمومی دارای مجوز فعالیت از سازمان‌های درون‌شهری و برون‌شهری است که می‌توانند مدارک مربوطه را پس از تأیید صنوف مربوطه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد : تمامی سوابق و فعالیت‌های انجام شده پس از دریافت توسط هیئت‌داوران بررسی و از تمامی برگزیدگان در این جشنواره تجلیل خواهد شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان