بانوان کاراته‌کای سمنان نایب‌ قهرمان کشور شدند!

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با بیان اینکه بانوان کاراته‌کای سمنان نایب‌ قهرمان کشور شدند، گفت: سالن اختصاصی کاراته در استان سمنان نداریم.

نرگس افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت کاراته استان سمنان اظهار کرد: تیم بانوان هیأت کاراته استان در مسابقات قهرمانی کشور در قائم‌شهر نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کاراته قهرمانی استان سمنان در بخش آقایان به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن ۹ دی سپاه برگزار شد، تصریح کرد: کاراته‌کاهایی از شهرستان‌های سمنان، شاهرود، مهدی‌شهر و سرخه در این پیکارها شرکت داشتند.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با تأکید بر اینکه مسابقات قهرمانی استان سمنان در سبک‌های آزاد برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها در بخش آقایان به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد و کاراته‌کاهای شاهرود، سمنان، دامغان و گرمسار در این رقابت‌ها حضور داشتند.

افضلی با بیان اینکه سالن اختصاصی کاراته در استان سمنان نداریم، اظهار کرد: از خبرگزاری فارس کمک می‌خواهیم تا با حمایت از ما بتوانیم خیران را در شکل‌گیری این زیرساخت مهم برای کاراته جذب کنیم.