بارش اولین برف پاییزی ارتفاعات مهدیشهر را سپید پوش کرد

بارش اولین برف سال در اولین ماه پاییز، ارتفاعات شهرستان مهدیشهر را سپید پوش کرد و چهره زمستانی به شهرستان داد.

به گزارش مرآت به نقل از نیزوا، با ورود جریان هوای سرد و افزایش ابرها در استان سمنان و شهرستان، اکثر نقاط شهرستان مهدیشهر از شب گذشته شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف بود.

بارش اولین برف پاییزی امروز پنجشنبه ۱۳ مهرماه در مناطقی از شهرستان از جمله فولادمحله، چاشم، خطیرکوه، ملاده و کاهش گزارش شده است.

فاطمه بنائیان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان سمنان در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: بارندگی ها به صورت متناوب تا اواخر وقت امروز پنجشنبه ۱۳ مهرماه در شهرستان مهدیشهر ادامه دارد.

وی به میزان بارش برف و باران در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد و افزود: میزان بارش باران در در مهدیشهر ۲ میلی متر، شهمیرزاد ۳٫۱ میلی متر، چاشم ۳۵ میلی متر، لرد ۳۶ میلی متر و ملاده نیز ۲۶٫۲ میلی متر تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز صبح ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان سمنان همچنین از ثبت بارش ۳ سانتی متر برف در روستای ملاده از شب گذشته تا اول وقت صبح امروز خبر داد و گفت: بارش های امروز در نقاط مختلف هنوز ثبت نشده است.

بنائیان حداقل دمای امروز مهدیشهر را ۱۲ درجه سانتی گراد عنوان کرد و ادامه داد: امشب کاهش ۶ الی ۱۰ درجه ای دما را در شهرستان مهدیشهر خواهیم داشت.

علیرضا باغبان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار نیزوا، با اشاره به بارندگی ها در سطح شهرستان، اظهار کرد: با وجود بارش ها در ارتفاعات و جاده های شهرستان، خوشبختانه حادثه و اتفاق خاصی را نداشته ایم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان