استقبال از مسافران نوروزی با اپلیکیشن معرفی جاذبه‌های استان سمنان

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: ارسال پیامک خوشامدگویی و لینک دریافت اپلیکیشن معرفی استان سمنان، از جمله برنامه‌های این اداره کل برای استقبال از مسافران نوروزی است.

محمد جهانشاهی، در دیدار با مشاور هماهنگی امور اجرایی استانداری سمنان گفت: مهم‌ترین برنامه این اداره کل در ایام نوروز، معرفی ظرفیت‌های استان به تمامی مسافران و گردشگران است .

جهانشاهی افزود: برای معرفی هر چه بیشتر استان به دنبال تعریف و انجام رویدادهای جدید در حوزه گردشگری هستیم .

مشاور هماهنگی امور اجرایی استانداری سمنان نیز با بیان اینکه اولویت نخست استان سمنان، توسعه گردشگری است، گفت: از ظرفیت‌های توسعه گردشگری برای رشد و توسعه اقتصادی استان سمنان باید استفاده شود.

حشمت ا… عسگری با تاکید بر اینکه استان سمنان می‌تواند در صنعت گردشگری کشور پیشرو باشد، افزود: توسعه صنعت گردشگری استان سمنان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر می‌شود .

مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان نیز در این دیدار گفت: استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و اینترنت، یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی استان سمنان است.

” مجید دارایی” افزود: بر این اساس در نوروز ۹۷ تمامی مراکز اقامتی استان سمنان حتی اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستاها، دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند تا از این طریق، استان هر چه بیشتر معرفی شود.