استان سمنان پیشگام در ساخت تجهیزات وودبال

رئیس هیات گلف استان سمنان حمایت از تولید داخلی را گام نهادن در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای داخلی برشمرد و گفت : استان سمنان پیشگام در ساخت تجهیزات وودبال می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ مهدی ترحمی شیب رشد این رشته در کشور را مثبت توصیف کرد و اظهار داشت: با مرور بر عملکرد انجمن از سال ۹۲ تا کنون میتوان پویایی وودبال کشور را ادامه داد و تلاش برای کسب عناوین و کرسی های بین المللی را بیش از پیش افزایش داد.
رئیس هیئت گلف استان سمنان که خود از تولیدکنندگان لوازم وودبال در کشور می باشد؛ حمایت از تولید داخلی را گام نهادن در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای داخلی برشمرد و عنوان داشت: ساخت ادوات وودبال با حمایت و تلاش ریاست انجمن، فدراسیون گلف و پیشکسوتانی چون مهرداد جمشیدی و داوود آشتیانی میسر گردید و استان سمنان پیشگام این مسیر می باشد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت همه جانبه فدراسیون در رشد و شکوفایی وودبال خاطرنشان ساخت: بدون شک ارتقاء و پیشرفت جز با همدلی، حمایت، پشتیبانی و کوشش دست یافتنی نخواهد بود و لازمه آن برنامه ریزی هدفمند، افزایش مشارکت عمومی و پایه گذاری آموزش اصولی خواهند بود.
نایب رییس انجمن وودبال با تاکید بر استمرار و تداوم‌پیشرفت در سال ۹۷ برای وودبال کشور افزود: به یاری خداوند متعال و با بالابردن ضریب موفقیت در عملیاتی ساختن برنامه ها و اهداف انجمن؛ امسال شاهد شکوفایی بیشتر و ایجاد بسترهای توسعه باشیم.
گفتنی است تجهیزات وودبال توسط هییت گلف استان سمنان شامل توپ ، مالت و دروازه به صورت چوبی و در ابعاد و اندازه استاندارد تولید می شود و این ادوات برای مصارف داخلی و تمرین کاملا قابل استفاده می باشد.