احراز چهار رتبه برتر کشوری دانش‌آموزان سمنانی در جشنواره نوجوان سالم

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان از احراز چهار رتبه برتر کشوری ششمین جشنواره کشوری نوجوان سالم توسط دانش‌آموزان این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان ،محمدرضا جهان با اعلام این خبر افزود: دانش آموز « مریم حدادی » از شهرستان شاهرود موفق به کسب رتبه سوم در رشته نقاشی پاستل ششمین جشنواره کشوری نوجوان سالم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: « نگین باقری » دانش آموز شهرستان گرمسار نیز رتبه سوم این جشنواره را در رشته پویا نمایی به خود اختصاص داد .

جهان از کسب رتبه سوم کشوری این جشنواره در رشته گرافیک (پوستر سازی) توسط « محمد معمار» دانش آموزشهرستان سرخه نیز خبر داد و افزود: دانش آموز « لعیا پارسا » از شهرستان سمنان نیز موفق به کسب رتبه برتر در طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان(همیار پیشگیری) شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده ششمین جشنواره کشوری نوجوان سالم شهریورماه جاری به میزبانی استان مازندران در ساری برگزار شد.

جهان با بیان اینکه در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ جشنواره نوجوان سالم در استان سمنان در سطوح منطقه ای و استانی با هدف پیشگیری از گرایش به آسیب‌های اجتماعی برای دانش آموزان و همکاران فرهنگی و والدین دانش آموزان برگزار شد افزود: در این جشنواره در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با حضور ۷۰۰۰ دانش آموز و همکار شاهد رشد ۶۰ درصدی مشارکت همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان در این جشنواره بودیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان