احداث غرفه گلاب گیری در میدان امام حسین (ع)

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از احداث غرفه گلاب گیری در میدان امام حسین (ع) سمنان خبر داد.
احسان افضلی گفت : سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان طرح‌ها و پروژه‌های فراوانی در خصوص خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز سمنانی در نقاط مختلف شهر اجرا کرده است. افضلی با اشاره به احداث چهار غرفه جدید در میدان امام حسین (ع) اظهار داشت: این غرفه‌ها با مساحتی حدود ۱۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد ریال در حال احداث است.
افضلی افزود: با مطالعات صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که کارگاه عرقیات طبیعی که به صورت یک مکان مشخص باشد در سمنان وجود ندارد به همین خاطر مکانی برای احداث این کارگاه در دست کار خود قرار دادیم تا شهروندان به راحتی بتوانند محصولات خود را از این کارگاه به صورت مستقیم دریافت نمایند.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل افزود: این چهار غرفه با هماهنگی‌های لازم با شهرداری سمنان و با طراحی جدید جهت هرچه زیباتر شدن غرفه‌ها و فضای پارک در حال احداث است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه تا پایان آذر ماه به اتمام می‌رسد.