آمادگی ادارات ورزش و جوانان برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سمنان از آمادگی ادارات ورزش و جوانان این استان برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی در روز‌های آینده و آبگرفتگی معابر یا سیلابی شدن بخش‌هایی ازاستان، آمادگی لازم در تمام ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان برای مقابله با هر گونه سیل احتمالی وجود دارد.
وی با بیان اینکه درب‌های سالن‌های ورزشی و مراکز تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به روی مسافران نوروزی که به این استان سفر کرده‌اند باز است، افزود: این اماکن با هماهنگی ستاد ساماندهی مسافران نوروزی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
جانعلی با اشاره به هماهنگی کامل ادارات ورزش و جوانان استان با ستاد ساماندهی مسافران نوروزی و ستاد بحران استان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی در نقاط مختلف استان به حالت آماده باش کامل در آمده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل برای کمک رسانی به هموطنان در بروز مشکلات احتمالی و بارندگی‌ها پیش بینی شده، آمادگی و هماهنگی لازم در این خصوص را داشته باشند.
وی یادآور شد: از تمامی اهالی ورزش و جوانان استان سمنان اعم از همکاران اداره کل و شهرستان‌ها، هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد که به صورت خودجوش برای کمک به سیل زده‌ها پیش قدم و با لباس کار در مناطق سیل زده حاضر شدند سپاسگزارم و این اتفاق نشان می‌دهد فضای انسان دوستانه در جامعه ورزش و جوانان همچنان به قوت خود باقی است و امیدواریم تمام ورزشکاران به کمک این ستاد بیایند.