۵۱۰ برنامه مجازی کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در هفته کتاب

به گزارش خبرگزاری ایرنا، سعید دهقانلو، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: ۵۱۰ برنامه فرهنگی در بستر فضای مجازی به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابدار و کتاب‌خوانی در استان برنامه‌ریزی شد.

دهقانلو روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابدار و کتاب‌خوانی، بیش از ۵۱۰ برنامه فرهنگی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابدار و کتاب‌خوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان امسال برگزار می‌شود بیان داشت: امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی برای مخاطبان برگزار می‌شود.
وی خاطر شان کرد: برگزاری کارگاه قصه‌گویی، نشست کتاب‌خوان، رونمایی کتاب، نقد و بررسی کتاب، مسابقه نقاشی، چالش اولین خاطره حضور در کتابخانه و کارگاه مادران قصه‌گو در بستر فضای مجازی ازجمله برنامه‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه ۲۴ آبان امسال امکان عضویت به صورت رایگان در ۵۳ کتابخانه ‌عمومی این استان مهیا شده است بیان کرد: شهروندانی که عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند به مدت یکسال از خدمات رایگان این مراکز استفاده خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ثبت نام عضویت جدید رایگان به صورت برخط انجام می‌شود خاطرنشان کرد: کلیپ آموزشی جهت راهنمایی برای عضویت در صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به نشانی http://Www.instagram.com/semnanpl منتشرشده است.

۲۴ تا ۳۰ آبان به عنوان هفته کتاب نامگذاری شده و شعار هفته امسال «دانایی، مانایی» تعیین شده است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان