کمک ۴ میلیارد ریالی مردم سمنان به هموطنان سیل زده

کمیته امداد استان سمنان چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم این استان را برای هموطنان سیل زده ارسال کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل کمیته امداد (ره) استان سمنان گفت: ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از مجموع این کمک ها از طریق مراکز نیکوکاری و بقیه از طریق کمیته امداد این استان سمنان جمع‌آوری و در قالب چهار محموله به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
سید جواد رضوی تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان تاکنون ۲۰۸ تخته پتو، ۳۳ تخته فرش و ۵۳ موکت به مناطق سیل‌زده شمال و جنوب کشور ارسال ‌کرده است.
به گفته وی ، بیش از ۳۷ هزار نوع از اقلام غذایی و آب معدنی، یک هزار و ۱۰۰ دست انواع لباس، ۵۷۷ نوع لوازم ضروری و تعدادی اجاق گاز و تلویزیون از کمک های مردم نیکوکار استان سمنان به هم‌وطنان سیل زده بود که از طریق کمیته امداد استان سمنان به این مناطق ارسال شد.
کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) هم یک تا ۲ روز حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند و همچنین ۶۰ نفر از کارکنان این نهاد کمک های نقدی خود را به مبلغ ۶۰ میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده اهدا کردند.
پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شمال کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد با عنوان «رفیق گلستان باشیم» آغاز شد.
مردم استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک رسانی به سیل زدگان کشور به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و یا شماره کارت مجازی ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات واریز کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما