کشف ۲۷۱ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در سمنان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر یکی از مهم‌ترین رویکردهای پلیس برای ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه است.

وی با بیان اینکه پلیس استان سمنان به‌شدت با سوداگران مواد مخدر برخورد می‌کند ابراز کرد: در یک عملیات مشترک پلیس استان سمنان با پلیس استان اصفهان ۲۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در سمنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این عملیات از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌شده بود تا یک باند بزرگ از قاچاقچیان مواد مخدر را در کشور دستگیر کنیم تصریح کرد: این باند قاچاق مواد مخدر محموله‌های قاچاقی خود را از جنوب کشور به مرکز کشور انتقال می‌دهند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند از سوی مأموران پلیس شناسایی‌شده و عملکرد آنان تحت نظر پلیس قرار گرفت افزود: درنهایت با مشارکت و همکاری پلیس استان اصفهان خودروی ال ۹۰ در سمنان متوقف شد و دو سرنشین آن دستگیر شدند.

قاسمی با تأکید بر اینکه این دو متهم سابقه‌دار هستند یادآور شد: تحقیقات پلیس برای دستگیر تمامی اعضای باند قاچاق مواد مخدر و انهدام متخلفان در این حوزه ادامه دارد.

وی مشارکت مردم را برای ایجاد امنیت اجتماعی خواستار شد و گفت: حضور و همکاری عموم مردم برای مقابله با قاچاق مواد مخدر نقش مؤثری در حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی ایفا می‌کند.