صعود ساحلی‌بازان سمنانی به بالاترین سطح فوتبال ایران

سرپرست شهرداری سمنان از صعود تیم فوتبال شهرداری سمنان به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خبر داد و از آن به عنوان یک موفقیت بزرگ برای شهرداری و ورزش سمنان نام برد.

حمید دهرویه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، بااعلام این خبر اظهار کرد: قهرمانی تیم فوتبال شهرداری سمنان در لیگ یک ساحلی کشور و صعود این تیم به بالاترین سطح فوتبال ساحلی کشور می تواد به فتح قله های دیگری در ورزش کشور بیانجامد.

وی ضمن تبریک ﺻﻌﻮﺩ ﻣﻘﺘﺪﺭاﻧﻪ ﺗﻴﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺳﺎﺣﻠﻲ ﺷﻬﺮﺩاﺭﻱ ﺳﻤﻨﺎﻥ ﺑﻪ ﻟﻴﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﺭا ﺑﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭﺭﺯﺵ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﻛﺎﺩﺭ ﻓﻨﻲ و ﺑﺎﺯﻳﻜﻨﺎﻥ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ اﻳﻦ ﺗﻴﻢ افزود: ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﻲ ﺩﺭ ﻟﻴﮓ ﺩﺳﺘﻪ ﻳﻚ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺳﺎﺣﻠﻲ و صعود به لیگ برتر توسط شهرداری سمنان ﺩﺭ ﺷﺮاﻳﻂﻲ ﺑﺮاﻱ اﻳﻦ ﺗﻴﻢ به دست آمد ﻛﻪ این تیم از جوانان و ﺳﺎﺣﻠﻲ ﺑﺎﺯاﻥ ﺑﻮﻣﻲ ﺳﻤﻨﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﻨﺪ بوده است.

سرپرست شهرداری سمنان با بیا ایکه این تیم اﺯ کادری بومی ، جوان و با ﺩاﻧﺶ بهره می برد تصریح کرد: موفقیت این تیم نشان می دهد که اگر از جوانان بومی و مربیان با دانش استفاده و حمایت شود، سمنان می تواند در بالاتری سطح ورزش موفق شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری سمنان خوشحال است که ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﺑﺪﻧﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺷﻬﺮﻱ ﺩﺭ ﺛﺒﺖ اﻳﻦ اﻓﺘﺨﺎﺭ ﺳﻬﻤﻲ ﺩاﺷﺘه و به این حمایت ادامه می دهد چرا که ﺑﺮ اﻳﻦ ﺑﺎﻭﺭﻳﻢ ﺑﺎ اﺩاﻣﻪ اﻳﻦ ﻣﺴﻴﺮ ﺩﺳت ﻨﻴﺎﻓﺘﻨﻲ ﻫﺎﻱ ﺑﺴﻴﺎﺭﻱ ﺭا ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺟﻮاﻧﺎﻥ این استان ﺩﺳﺖ ﻳﺎﻓﺘﻨﻲ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﻛﺮﺩ .

به گزارش ایسنا روز گذشته و در هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور ،شهرداری سمنان،در یک بازی بیرون از خانه مقابل شهدای چلیچه شهرکرد با پیروزی چهار بر دو،یک هفته مانده به پایان بازی های لیگ دسته یک فوتبال ساحلی ایران ، قهرمان این رقابت ها را به دست آورد تا سال آینده در لیگ برتر ایران به رقابت بپردازد.

بازی هفته آینده شهرداری مقابل تیم چالوس است که با صعود سمنانی ها، این بازی، دیگر یک بازی تشریفاتی است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان