صعود تیم کاراته بانوان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور

تیم بانوان شهرداری سمنان پس از برگزاری رقابت های دور مقدماتی لیگ برتر بانوان کشور به مرحله نیمه نهایی صعود کرد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از صعود مقتدرانه و بدون شکست تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کاراته کشور خبر داد .

عباس بابایی با اعلام خبر فوق افزود : هفته چهارم لیگ برتر بانوان کشور جمعه ۹ آذر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و تیم بانوان شهرداری سمنان پس از برگزاری رقابتهای دور مقدماتی با حضور۲۲ تیم به عنوان تیم اول در گروه خود با پشت سر گذاشتن حریفانش بدون شکست در جمع دوازده تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد .

وی با بیان اینکه هفته چهارم این رقابتها در ۴ گروه پیگیری شد و شهرداری سمنان در هفته چهارم در گروه خود موفق به شکست تمام حریفان خود شد ،اعلام کرد : تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در دور نیمه نهایی به مصاف تیم های نیک نژاد البرز و هیئت کاراته خراسان رضوی رفت و با یک بازی بی نقص ،جنگنده و مقتدرانه پس از استراحت در مرحله اول ، در بازی دوم با ۵ پیروزی و ۲تساوی با نتیجه امتیاز تیمی ۱۷ بر ۲ از صد تیم خراسان رضوی گذشت .

بابایی در ادامه اظهار داشت : در مرحله سوم دور نیمه نهایی تیم شهرداری سمنان مقابل تیم قدرتمند نیک نژاد البرز قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱۷ بر ۲ تیم حریف خود را بدرقه و به پیروزی های پیاپی خود در لیگ برتر کاراته بانوان کشور استمرار دست یابد .

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه تیم شهرداری سمنان در این رقابت ها توانست بدون شکست تا مرحله نیمه نهایی این دور ازمسابقات صعود کند و در جمع چهار تیم لیگ برتر بانوان کشور قرار گیرد ،افزود : از گروه یک تیم الو پرده گیلان ، از گروه دو تیم شهرداری سمنان ، از گروه ۳ تیم شاتوده گستر سنندج و از گروه ۴ باشگاه البرز شیراز به دور نیمه نهایی صعود کردند .

عباس بابایی در پایان اظهار داشت : تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در لیگ برتر با مربیگری ریحانه نصیری و سرپرستی سیما روشنایی به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها راه یافتند .