راه اندازی اتاق مانتیتورینگ و ایجاد استودیوی شهر در سمنان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ،شهردار سمنان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: صدا و سیما و شهرداری دو ارگانی هستند که بیشترین ارتباط را با مردم دارند و همکاری تنگاتنگ و نزدیک آنها با هم دستاوردهای خوبی برای شهر و مردم دارد.

دکتر سید محمد ناظم رضوی افزود: شهرداری سمنان نیز تاکنون ارتباطات خوبی با صدا و سیما داشته و این ارتباط از این پس پررنگ تر می شود تا بتوانیم ارتباط بهتری با شهروندان برقرار کنیم.

وی از ایجاد شبکه فیبر نوری در شهر خبر داد و افزود: فیبر نوری با همکاری دو شرکت مرتبط در بخش خصوصی در شهر ایجاد می شود و امکان پایش تصویری شهری را در اختیار شهرداری قرار می دهد و از ابتدای سال جدید شاهد راه اندازی اتاق مانتیورینگ در شهر سمنان خواهیم بود که در مباحث ترافیکی و اطلاع رسانی نقش موثری دارد و صدا و سیما نیز می تواند از این امکان بهره برداری کند و شهروندان نیز در جریان اطلاعات لحظه ای قرار بگیرند.

وی با اشاره به پتانسیل بالای گردشگری شهر سمنان اظهار داشت: باید پتانسیل های گردشگری این شهر ارزشمند تاریخی را در اختیار شهرو.ندان و همه مردم کشور قرار داد و در این زمینه فرامنطقه ای عمل می شود.

وی با اشاره به تجربه موفق شهرهای اصفهان و کاشان در راه اندازی استودیوی شهری گفت: راه اندازی این استودیو اقدامی موثر در اطلاع رسانی بهتر به شهروندان و آشنایی بیشتر همه مردم با جاذبه های گردشگری و توانمندی های شهر سمنان است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان هم با استقبال از طرح استودیوی شهری در سمنان اظهار داشت: صدا و سیما نیز آمادگی دارد تا در راه اندازی این استودیو و همچنین رادیوی شهری با شهرداری همکاری کند.

منتظر حجت اظهار داشت:صدا و سیمای مرکز سمنان آمادگی دارد تا با تهیه برنامه های زنده و مناسبتی و در موسم خاص گردشگری به رونق گردشگری شهر سمنان که منجر به رونق اقتصادی شهر نیز می شود کمک کند.

وی با اشاره به نفوذ رسانه ملی در بین آحاد مردم خاطر نشان کرد: باید از این نفوذ و محبوبیت برای معرفی هر چه بیشتر و بهتر سمنان استفاده کرد.

وی راه اندازی استودیوی سیار شهری را یکی از ضرورت های مورد نیاز صدا و سیما دانست و از شهرداری سمنان خواست تا با در اختیار قرار دادن یک دستگاه اتوبوس به صدا و سیما در تحقق این مهم یاری دهنده صدا و سیما باشد و امکان پخش برنامه های مختلف از اقصی نقاط شهر برای صدا و سیما فراهم شود.