درخشش ورزشکاران استان سمنان با کسب ۵۲ مدال رنگارانگ

ورزشکاران استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ مدال رنگارنگ ملی ، بین المللی ، آسیایی و جهانی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت روز تربیت و بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران گفت : بیشتر این مدال‌ها در رشته‌های ووشو، تکواندو، جودو، کاراته، تیراندازی و دارت بوده است.

فرزاد فتاحی هدف گذاری برای توفیق ورزش بانوان ، توسعه ورزش های پارالمپیکی و رقابت های تیمی را از برنامه های توسعه ورزش در استان سمنان عنوان کرد .

فتاحی گفت : از ابتدای امسال استان سمنان میزبان ۵۴ مسابقه ملی و بین‌المللی و ۱۰ اردوی تیم ملی در هر دو بخش آقایان و خانم ها بوده است .

وی با اشاره به حضور چهار هزار ورزشکار با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در استان سمنان گفت : این میزبنی ها در توسعه گردشگری ورزش هم در این استان موثر است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از اجرای ۱۲۰ ویژه برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد و گفت : یکی از طرح هایی که بهره برداری آن در دستور کار قرار دارد ، ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار است که دهه نخست آبان ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری می شود .

فتاحی افتتاح ۱۳ خانه ورزش روستایی را هم از برنامه های عمرانی ورزشی در هفته تربیت بدنی ذکر کرد .
در این نشست خبری از پوستر دومین فراخوان عکس ورزشی با حضور خبرنگاران رونمایی شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان