جشن های ویژه دهه فجر با عنوان” جشنی به رنگ انقلاب” در سمنان برگزار می شود

جشن های ویژه دهه فجر با عنوان” جشنی به رنگ انقلاب” در سمنان برگزار می شود
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشنهای ویژه انقلاب در سمنان برگزار می شود.

عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردارس سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس بیان کرد: این جشنها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی متناسب با دهه فجر،تحکیم بخشی به ارکان مختلف نظام، انتقال دستاوردهای انقلاب در قالب جشن های فرهنگی، و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با مفاهیم و ارزشهای انقلاب انجام می شود.

بابایی اظهار کرد: همایش بزرگ “انقلاب اسلامی، امتداد فاطمی” روز چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن هلال احمر سمنان با حضور شخصیت برجسته کشوری حجت الاسلام و المسلمین “شهاب مرادی” و شعر خوانی شاعر برجسته آئینی “سیامک رجاور”، گروه سرود بین المللی”اسوه” و با اجرای مجری شبکه سوم سیما اقای “غلامرضا احمدی” برگزار می شود.

وی افزود: جشنهای دیگری در روز پنج شنبه ساعت ۱۸:۳۰ درپارک شهروند و جمعه ۲۰ بهمن در مسکن مهر جنب مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: جشن اصلی انقلاب همراه با بزرگترین نور افشانی استان ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۹ در میدان امام علی (ع) سمنان انجام می شود.

بابایی تصریح کرد: در جشن روز چهارشنبه به دلیل تلاقی با ایام فاطمیه مراسم به صورت آئینی برگزار می شود و دیگر جشنها با اجرای سرود، برنامه های شاد، نور افشانی و اهدای جوایز همراه خواهد بود.