تبدیل پارک کوهستان به قطب جدید تفریحی گردشگری

پارک کوهستان به یکی از زیباترین اماکن تفریحی گردشگری استان سمنان تبدیل می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان با اعلام خبر فوق افزود: با پتانسیل های موجود در پارک کوهستان، این مکان به فضایی زیبا و تفریحی برای شهروندان سمنان و مسافران خواهد شد.

حسن عبداله زاده با اشاره به اینکه راه دسترسی به این پارک از شهرک روزیه و جاده سمنان-مهدیشهر است، اظهار داشت: مقرر گشته تا یک ماه آینده عملیات اجرایی مسیری از کمربندی تهران- دامغان به پارک کوهستان احداث و این پارک مکانی برای استراحت مسافران تبدیل گردد.

وی افزود: همچنین با وجود نهر گل رودبار در این منطقه، پارک مسافر در ضلع شمالی این پارک احداث و در قسمت غربی نهر نیز جاده سلامت برای پیاده روی و دوچرخه سواری شهروندان ایجاد و زیبا سازی می شود.

عبداله زاده در ادامه تصریح کرد:همچنین ایجاد یک سالن آمفی تئاتر روباز در بالای این کوه و ساخت پل معلق از دیگر برنامه هایی است کار اجرایی آن را سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری دنبال می کند.

وی ابراز داشت: ایجاد بند خاکی نیز از دیگر اقداماتی است که در جهت ذخیره سازی آب و زیبا سازی پارک کوهستان انجام می شود.

سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان در پایان با اشاره به صحبت های مدیریت امور مشارکت ها و سرمایه گذاری شهرداری سمنان با چند سرمایه گذار افزود: ایجاد وسایل تفریحی به روز و جذاب نیز از دیگر برنامه هایی است که در صورت قطعی شدن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.