بکارگیری همه امکانات برای رونق تولید در استان سمنان

مسئولان ارشد استان سمنان در نخستین شورای اداری سال۹۸ بر لزوم استفاده بهینه ازتمام قابلیت‌ها و امکانات ملی و استانی برای رونق تولید و توسعه اقتصادی استان تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزایش کمی و کیفی و سرعت بخشی به خدمت رسانی تمام دستگاه های اجرایی استان را از مسوولان خواستار شد.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی گفت: همه باید درباره هزینه کردن صحیح بیت المال و استفاده از آن برای رونق تولید و کسب و کار توجه جدی داشته باشند.
استاندار سمنان هم در این جلسه موفقیت استان در دریافت ردیف اعتباری طرح های انتقال آب دریای خزر و سد فینسک را یادآوری کرد و گفت: برای استفاده بهینه از منابع آبهای سطحی، امسال باید برای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری جدی تر اقدام شود
تلاش برای توزیع عادلانه اعتبارات استانی امسال، رعایت سهم ۳۰درصدی حضور بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی، قدردانی از عملکرد دستگاه های مرتبط با ستاد مدیریت بحران در تعطیلات نوروز بخصوص درباره مشکلات کالپوش و تجلیل از عملکرد مطلوب صداوسیما در اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های ستاد مدیریت بحران و ستاد خدمات سفرهای نوروزی دیگر موضوعاتی بود که استاندار سمنان به آن اشاره کرد.
در پایان این جلسه از تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی و بانکها بخاطر عملکرد مطلوب پارسال در بخشهای گوناگون قدردانی شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما