برگزاری مسابقات کشوری آزاد تیراندازی در سمنان

نایب‌رئیس هیأت تیراندازی استان سمنان گفت: مسابقات آزاد تیراندازی در بخش مردان و بانوان به‌صورت کشوری در سمنان برگزار می‌شود.
معصومه خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به فعالیت‌های هیأت تیراندازی در استان سمنان، اظهار کرد: دی‌ماه مسابقات مختلفی در بخش مردان به‌صورت استانی برگزار می‌شود.
نایب‌رئیس هیأت تیراندازی استان سمنان بیان کرد: پنجشنبه ششم دی‌ماه مسابقات تیراندازی بسیجیان اداره‌‌های این استان برگزار می‌شود.
خاکسار با تأکید بر اینکه مسابقات آزاد تیراندازی در بخش بانوان ۱۳ دی‌ماه در به میزبانی سمنان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار می‌شود و تیراندازان در تمام رده‌های سنی می‌توانند، در این رقابت‌ها شرکت کنند.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها به‌صورت کشوری برگزار می‌شود، ادامه داد: این رقابت‌ها در بخش مردان ۱۴ دی‌ماه برگزار می‌شود؛ هزینه ثبت‌نام در این رقابت‌ها ۲۰ هزار تومان است و تیراندازان از همه استان‌ها می‌توانند در این مسابقات ثبت‌نام کنند.
نایب‌رئیس هیأت تیراندازی استان سمنان با بیان اینکه جمعیت بیمه‌شده بانوان تیرانداز شهرستان سمنان به ۵۰ تا ۶۰ ورزشکار می‌رسد، تصریح کرد: همه این تیراندازها که فعالیت خوبی دارند، دارای بیمه ورزشی هستند و شهرستان‌های دیگر مانند گرمسار نیز فعالیت خوبی در این زمینه دارند.
خاکسار با اشاره به اینکه مشکل زیرساختی در زمینه ورزش تیراندازی نداریم، اضافه کرد: همه‌ زیرساخت‌ها در حد مطلوب است؛ اما در موارد جانبی با مشکل مواجه هستیم.
وی با تأکید بر اینکه ساچمه بی‌نهایت گران شده است، تصریح کرد: همه هیأت‌های ورزشی مشکل مالی دارند و هیأت تیراندازی استان سمنان نیز از این قاعده مستثنا نیست.
نایب‌رئیس هیأت تیراندازی استان سمنان با بیان اینکه بانوان تیرانداز در نهایت ۱۵ ساچمه می‌توانند، در اختیار داشته باشند، اضافه کرد: قبلاً تا ۳۰ ساچمه هم در اختیار این ورزشکاران قرار می‌دادیم.
خاکسار با اشاره به اینکه بانوان در مسابقات رسمی باید ۶۰ تیر پرتاب کنند، اظهار کرد: از این حیث بانوان هم‌ردیف با مردان فعالیت می‌کنند.